تصویر naimi@irandoc.ac.ir

علی نعیمی صدیق

دانش‌آموخته دکتری تخصصی مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس

استادیار پژوهشکده فناوری اطلاعات، گروه پژوهشی کسب و کار الکترونیک

زندگی‌نامه

اینجانب علی نعیمی صدیق از ابتدای سال ۱۳۹۵ به عنوان استادیار در پژوهشکده فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) مشغول به کار شده‌ام. مدرک کارشناسی مهندسی صنایع را از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در سال ۱۳۸۶ اخذ نموده‌ام و دوره کارشناسی‌ ارشد خود را در رشته مهندسی صنایع– صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال ۱۳۸۹ به پایان رسانده‌ام. دوره دکترای مهندسی صنایع خود را در رشته مهندسی صنایع دانشگاه تربیت مدرس در سال ۱۳۹۳ به پایان بردم و در طول تحصیل دوره دکترا یک دوره فرصت مطالعاتی شش‌ماهه در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا گذرانده‌ام و در سال ۱۳۹۴ مشغول دوره پسا‌دکتری در پژوهشکده فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس بوده‌ام. همچنین به مدت شش سال تجربه تدریس در دروس مدیریت بازاریابی، بازاریابی بین‌المللی، بهینه‌سازی مدل‌های غیرخطی، استراتژی‌های بین‌المللی کسب و کار، روش تحقیق و ... را دارم. 

تحصیلات

  • ۱۳۸۹ - ۱۳۹۳ دکتری تخصصی مهندسی صنایع . دانشگاه تربیت مدرس

زمینه‌های پژوهش

قیمت‌گذاری و مدیریت درآمد
برنامه‌ریزی استراتژیک
بهینه‌سازی (دقیق و فرا ابتکاری)
مدیریت بازاریابی
مدیریت کسب و کار

تماس

مقاله همایش علمی

راهنمایی

رتبه‌بندی تامین‌کنندگان در زنجیره تامین پایدار با استفاده از تکنیک تحلیل پوشش داده‌ها (مطالعه موردی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش تهران)
۱۳۹۶، پایان‌نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی

ارائه مدلی جهت سنجش میزان بلوغ فرایندی و بهبود فرایندهای کسب و کار مبتنی با رتبه‌بندی معیارهای ارزیابی
۱۳۹۵، پایان‌نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

بررسی عوامل موثر بر هزینه و درآمد شهرداری‌ها و ارائه راهبردهای مناسب به منظور ایجاد درآمد پایدار
۱۳۹۵، پایان‌نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی

مساله پوشش کامل تسهیلات با هدف حداکثر پراکنده‌سازی با در نظرگرفتن هزینه انتقال و محدودیت ظرفیت
۱۳۹۵، پایان‌نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی

تاثیر همزمان قیمت‌گذاری و بازاریابی بر تقاضای محصول جدید با وجود محصولات مشابه در بازار
۱۳۹۵، پایان‌نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی

انتخاب استراتژی مناسب بازاریابی برای تبلیغ و معرفی وبسایت دانشنامه ایرانیان
۱۳۹۵، پایان‌نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی

طراحی و پیاده‌سازی سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار با توجه به مدل بلوغ فرآیندی در شرکت مس کاوان
۱۳۹۵، پایان‌نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه سمنان

بررسی اثر بخشی تبلیغات در یک صنعت خاص و رتبه‌بندی رسانه‌های تبلیغاتی
۱۳۹۵، پایان‌نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه سمنان

مکانیابی رقابتی تسهیلات برای یک شرکت امتیازدهنده و دو شرکت سرمایه‌گذار با رویکرد نظریه‌ بازی
۱۳۹۴، پایان‌نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی

-->

تدریس

روش تحقیق در کسب و کار، کارشناسی ارشد
۱۳۹۴-۱۳۹۵، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی