دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی

استفاده از چارچوب BSC جهت رتبه‌بندی واحدهای استراتژیک کسب‌وکار بر اساس عملکرد نوآورانه

نام استاد: 
پژوهشکده‌: 
فناوری اطلاعات
مقطع تحصیلی: 
کارشناسی ارشد
تاریخ: 
دى ۱۳۹۷

تدوین استراتژی دیجیتال در زنجیره تامین خدمات بانکی با تکیه بر استراتژی اقیانوس آبی

نام استاد: 
پژوهشکده‌: 
فناوری اطلاعات
مقطع تحصیلی: 
کارشناسی ارشد
تاریخ: 
مرداد ۱۳۹۷

بهبود تخصیص بودجه سازمان منابع طبیعی کشور با رویکرد خوشه‌بندی

پژوهشکده‌: 
علوم اطلاعات
مقطع تحصیلی: 
کارشناسی ارشد
تاریخ: 
بهمن ۱۳۹۶

تاثیر همزمان قیمت‌گذاری و بازاریابی بر تقاضای محصول جدید با وجود محصولات مشابه در بازار

نام استاد: 
پژوهشکده‌: 
فناوری اطلاعات
مقطع تحصیلی: 
کارشناسی ارشد
تاریخ: 
فروردين ۱۳۹۵

انتخاب استراتژی مناسب بازاریابی برای تبلیغ و معرفی وبسایت دانشنامه ایرانیان

نام استاد: 
پژوهشکده‌: 
فناوری اطلاعات
مقطع تحصیلی: 
کارشناسی ارشد
تاریخ: 
فروردين ۱۳۹۵

مکانیابی رقابتی تسهیلات برای یک شرکت امتیازدهنده و دو شرکت سرمایه‌گذار با رویکرد نظریه‌ بازی

نام استاد: 
پژوهشکده‌: 
فناوری اطلاعات
مقطع تحصیلی: 
کارشناسی ارشد
تاریخ: 
فروردين ۱۳۹۴

مساله پوشش کامل تسهیلات با هدف حداکثر پراکنده‌سازی با در نظرگرفتن هزینه انتقال و محدودیت ظرفیت

نام استاد: 
پژوهشکده‌: 
فناوری اطلاعات
مقطع تحصیلی: 
کارشناسی ارشد
تاریخ: 
فروردين ۱۳۹۵

صفحه‌ها