معرفی نظریه Constructionism (ساختن‎گرایی) در آموزش ریاضی وکاربرد آن در طراحی فعالیت‌های مبتنی بر محیط‌های رایانه‌ای

مکان: 
پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، تالار گفت‌وگو
تاریخ برگزاری: 
۲۰ شهريور ۱۳۹۲

سرفصل‌های سخنرانی:

  • جایگاه استفاده از ابزارهای دیجیتالی در طیف یادگیری مجازی؛
  • تفاوت Constructionism (ساختن گرایی) و Constructivism (ساختارگرایی)؛
  • محیط‌های رایانه‌ای دینامیکی در آموزش ریاضی؛
  • تعریف انتزاع ریاضی؛
  • کاربرد مفاهیم فوق و ارائه نمونه پژوهش.

برگزارکنندگان: انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) با همکاری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

معرفی نظریه Constructionism (ساختن‎گرایی) در آموزش ریاضی وکاربرد آن در طراحی فعالیت‌های مبتنی بر محیط‌های رایانه‌ای

افزودن دیدگاه