خلق مدل‌های کسب و کار برای موفقیت استراتژی‌های رقابتی در عصر اطلاعات: مفاهیم پایه‌ای و روش‌ها

مکان: 
پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، تالار گفت‌وگو
موضوع رویداد: 
تاریخ برگزاری: 
۱۳ دى ۱۳۹۱

سرفصل‌های سخنرانی:

  •  مفهوم مدل کسب و کار چیست و چه ارتباطی با استراتژی و سایر مفاهیم مدیریت تغییر دارد؟
  • اجزای یک مدل کسب و کار کدامند؟
  •  برای موفقیت مدل کسب و کار در عصر اطلاعات چه نکاتی باید مد نظر قرار گیرند؟
  • برای مدلسازی کسب و کار در هر یک از صنایع مرتبط با اطلاعات، چه نیازمندی‌های خاصی باید لحاظ شوند؟
خلق مدل‌های کسب و کار برای موفقیت استراتژی‌های رقابتی در عصر اطلاعات: مفاهیم پایه‌ای و روش‌ها

افزودن دیدگاه